2009. február 10., kedd

Bárcsak ... kiszélesítenéd határomat!

Kértük már Istent
  • hogy terjessze ki életünket úgy, hogy még nagyobb eredményt érjünk el az Ő dicsőségére?
  • mindazt amit rám bíztál Uram vedd kezedbe és szélesítsd ki?
Helyes ezt kérnem Istentől

  • add Uram, hogy jobban menjen az üzletem?
  • növeld meg beruházási terveimet!
Ha valaki az üzletet Isten szerint végzi, akkor kérheti. Viszont van feltétel.
1. tisztán, törvényesen
2. a neki járó részt megadni, a tizedet, sőt még többet is lehet.


A ránk bízott terület=Isten területe is= dicsőségére legyen minden!
A családban is megnagyobbíthatja Isten a határt úgy, hogy még nagyobb befolyást engedek/ünk az Ő igéjének, még jobban odaszentelhetem magam Neki, az Ő szolgálatába még jobban bekapcsolódhatok.
A mezsgye kövek elmozdítása. Mit tehetünk ezért?
1. imádság
2.hit
3.cselekedet
"Egy apró imádság újrarajzolhatja a térképen a határvonalakat és emberek ezreinek életét érintheti meg."
Kértük már? Istenem kérlek adj több szolgálatot!
Isten általunk nagy tetteket képes és akar elvégezni.
Nem az számít, hogy milyen a végzettségünk és hivatásunk, Isten arra vár, hogy munkáját végezzük .
Az emberek által felállított matematikai egyenlet a szolgálatra valahogy így néz ki:

képességeim+tapasztalatom+képzettségem+személyiségem és megjelenésem+múltam+mások elvárásai=a nekem kijelölt terület

Isten matematikája:

készségem és gyengeségem+Isten akarata és természetfölötti hatalma=az én kijelölt területem

"Nem hatalommal és nem erővel, hanem az én lelkemmel" Zak.4,6

Szélesebb határokat!

1 megjegyzés:

Kriszta írta...

Köszönöm a kommentet, és örülök, hogy a lányok ifire is elmentek. Nem ismertem meg Jutka nénit a múzeumban sem, sajnálom. Csak a férjét ismerem:)