2008. június 21., szombat

Szombat

Korán keltem ma is. Hosszabb időt szenteltem az elcsendesedésre, olvasásra.
Majd hozzá fogtam a dolgomat végezni.

Gyönyörű a reggel, amint a madarak énekelnek, a napsugár fénye, ereje egyre erősebb, melegebb.
Nagyon vártam már a meleget, olyan sokáig volt itt hideg.
A kertben a paradicsomot kötöttem meg, azután az uborkát is felkötöztem, a virágokat rendezgettem, öntöztem, tanácskoztam(?) velük. (igen szoktam a virágokkal beszélgetni)



Miután az udvart is össze takarítottam, elkésztettem a tortát, amit az eljegyzésre viszünk.
Vaníliás krémmel van töltve, és sok gyümölcs van benne: földieper, kivi, narancs, és bodzaszörppel van a piskóta meglocsolva.
Hátha még ehető is lesz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Egyik szív sárga,a másik kakaós piskóta, ezt azért sütöttem így, mert a vőlegény román nemzetiségű. ( de tanul magyarul, sőt elég jól beszél már.)
A szív, az bármilyen nemzetiségű legyen is, Isten kezének a munkájára van szüksége, hogy szeretni tudjon, hogy igazán, őszintén megbocsájtani tudjon stb... Az enyémnek is!


Rubinka és Hunor, Isten napsugara süssön rátok.


Még jó sok dolgom van, de remélem hamar befejezem, hogy 7 órára az eljegyzésre is elérkezzünk.
Mára ennyi volt a pihenőm.

Ebédre ma halászlé volt, még holnapra is marad belőle.
(Úgyhogy ma este nem kell sokáig a konyhában kötyföljek!!.)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már megint egy torta-remekmű! Jutka, az udvarotok is csodaszép. Kicsi, de hm!