2008. június 28., szombat

kopp-kopp.........................

A tegnap takarítás közben megcsúsztam a fürdőszobába a csempén, a fejem nagyon bevertem. Akkorát koppantam mint amekkora vagyok, hirtelen arra gondoltam, hogy most a fejem tört össze, a szemüvegem, vagy a fogam???!!!!
Pillanatok alatt egy nagy dudor keletkezett a homlokomon, amire azonnal jeget tettem, és még teszek.......... Mindenem fáj.... kék a karom is, mert azt is bevertem a kádba...... de helyre jövök.
Ha szivárvány színeket játszik a homlokom, nemigen megyek sehova egy ideig?!?!


Ezt az orchideát a Brassói nőktől kaptam még májusban.
Újabb bimbók vannak rajta.
Köszönöm nektek ezt a kedves meglepetést.

És ez az imaházunk udvarán van.
Nem tudtam bevenni az egészet, de nem sok hiányzik a képről.
A tegnap meglátogatott az unokatestvérem a családjával Érszőllősről.
Kedves időt töltöttünk együtt.
Jövő hétvégén várom a húgomékat, Éváékat, azután a Zoli testvérét családjával Székelykereszturról, stb.
És még sok-sok tennivalónk, jönni-menni valónk lesz a rövidke vakációban.

Ma van a Rogériuszi gyülekezetbe a női csendesnap ismétlése, amit a táborba tartottunk május végén.
270 -n jelentkeztek, hogy részt vesznek az alkalmon. Rájuk is gondolok ma, különösen az előadókra.


Nincsenek megjegyzések: