2008. március 19., szerda

Készülődés

Frissen ébredtem , a levegő is nagyon friss, hideg van.
Takarítani fogok ma, vagyis borogatni.
Húsvétra várom anyukámat és a nagyobbik nővéremet a férjével.
Alig várom már, hogy érkezzenek!!!!
Van két nővérem és egy húgom, két bátyám és egy öcsém.
Nagy család vagyunk, és sok-sok emlék, szép alkalmak.
Amikor a testvérek találkozunk sokat nosztalgiázunk a gyerekkorunkból.
Anyu is az utóbbi időben csak úgy telefonon rám csörög: Jutka emlékszel milyen volt akkor és akkor? Vagyis a velem történteket sorolja, milyen voltam kicsi koromban, illetve mit, hogy csináltam. Gazdagabb vagyok egy két ilyen történet meghallása után.
Minden testvéremet nagyon szeretem meg a sógornőimet és sógoraimat is.
A férjem testvérei is a testvéreim, őket is nagyon szeretem.
Bab leves füstölt csülökkel lesz a menü. Lehet még híg palacsintát is sütök, ha lesz rá időm.

Nincsenek megjegyzések: