2008. március 21., péntek

NAGYPÉNTEK

Ez a legszebb ünnep nekem.
Ha nem lett volna nagypéntek, nem lett volna helyettem áldozat.
Számomra nem gyászt, bánatot jelent nagypéntek, hanem öröm ünnepet.
Mert Jézus él. A mennyben van, helyet készít.
Köszönöm Uram azt a sok szenvedést amit érettem, helyettem hordoztál.

Kereszt

Rád nézek,
boldog vagyok.
Nem azért,
mert nem én szenvedtem rajtad,
Nem azért, hogy a gyalulatlan durva fa
nem az én kezem törte fel a cipelés alatt.

Csodás vagy nekem, csodás.
De ha te nem vagy,
mire ha hittel tekint a bűnös, aki megmenekül,
mi lett volna velem, és az emberiséggel?
Oltár voltál a Golgotán, áldozati oltár,
melyen a Krisztus függött, ártatlanul.
Helyettem, helyettem!

Jézus,
te aki életed nem sajnáltad,
nem kiáltoztál,
mikor a durva nagy szegeket verték,
ütötték kezedbe, lábadba...
engedted,
hogy keresztre feszítsenek
Téged, aki szent voltál,
Aki bűn nélküli voltál...
Ez mind helyettem,
helyettem történt a Golgotán.

Meghajtom magam előtted
És megköszönöm, amit tettél érettem.
Köszönöm, hogy a szereteted megmutattad.
Köszönöm, hogy a mennyben a helyet készíted.
Köszönöm, köszönöm neked.

Nincsenek megjegyzések: