2008. március 18., kedd

Ajándék a mai nap számomra

Hideg van kint.
Néhány apró felhő itt-ott látszik, hiszem, hogy ez a nap is egy kegyelmi nap lesz az én számomra, és másoknak is.
De a madarak éneke, a napsugár lopakodása az ablakon azt hirdeti, hogy ma szép idő lesz.
Ma nagyon sok elintézni valóm lesz.
Adj erőt Uram mindenhez.Adj jó kedvet, örömet a Lélek gyümölcseit teremhessem.


Minden reggel érzem, Uram, a hűséged
Szereteted árad rám.
Ajándékot tőled kapok mindig bőven,
Te olyan jó vagy hozzám.

Ref. Égi Atyám vagy, elvetted bűnömet,
Bár látod sok hibámat, nem fogy el türelmed.

Reggel csendességben, megkérdezem tőled,
Akaratod mint legyen.
Este bizony látom, hogy mennyit hibáztam,
Újra hűtlen volt szívem.

Kis dolgokban éppúgy irányítasz engem,
Ha magamat rád bízom.
Tisztogatod híven gondolatom, szívem,
És vezetsz a jó úton.

(ez az ének motoszkál bennem korán reggel)


Az este férjemmel egy kis sétát tettünk, beszélgettünk egy jót.
Már nagyon vágytam rá, hogy kettesben legyünk, hogy egy kicsit csevegjünk.

A tavaszi női csendes napokra már rég beteltek a helyek, olyan nehéz a jelentkezőknek mondani, hogy már nincs hely, csak a várakozón...
Március 29.-én székely földi csendes napok lesznek a Hargitán.
Hiszem, hogy az Úr adni fogja az Ő áldását minden jelen levőnek.

Nincsenek megjegyzések: