2007. október 27., szombat

Egy megszokott hétvége?

Többször hallottam már a következő megjegyzést: milyen jó neked mert a férjed lelkipásztor!
Valóban nagyon jó nekem, no de nem csak azért mert a férjem lelkipásztor, hanem azért, mert az Ur gyermeke vagyok. A negatívumokat azokat persze nem látják sokan, én sem mondom, az a jó, ha az Ur tud róla, de sokkal több, Az Urtól van az én segítségem. A tegnap mivel volt egy kis plusz időm, hozzáfogtam tésztát sütni, és milyen jól tettem, mert ma nem lett volna időm rá, és tudnivaló, hogy ahol három férfi van egy családban, ott ilyesmire feltétlen időt kell szakítani, mert hát néhány sütivásárlással a fizetés elköltése is meg lenne oldva, nem lenne mit beosztani( pedig ezt óriási nagy művészet). Kis maradék krumpli leves is jól fogott mára a familiának. Holnapra viszont ma főztem húslevest, valószínű krumplipüre ( ez szavazás alapján történik, mert a Jónatán inkább a pürét szereti, a nagyok a rizset is) lesz a húshoz második fogásnak. Viszont a süti is jól megfogyatkozott, se baj. Takarítottam is a nap folyamán, majd a férjem útra tettem?!...- no nem kell megijedni. Lónán hálaadó ünnepély lesz holnap, és őt hívták vendég szolgálatra. Egy kicsit az udvaron a virágos kertben a száraz és elfonnyadt virágokat szedtem ki, majd összesepertem az udvart. Szeretem az ilyen munkát is végezni. Jónatán nagy segítségem volt a munkálatokban. Ma este még olvasgatni szeretnék, mig elalszom. Hát nálunk is a hétvége sütés, főzés, takarítás stb.-ból áll, és készülődés a vasárnapra. Ez természetes.
Másfél éve a nöi körön egy nagyon érdekes anyagot tanulmányoztunk. Jábéc imádsága :Bruce Wilkinson könyvét. Sok áldást nyertem/nyertünk belőle. Ime a rövid imádság "Jábéc segítségül hívta Izráel Istenét, és ezt mondta: Bárcsak nagyon megáldanál engem, és kiszélesítenéd határomat, velem lennél, és megoltalmaznál a bajtól, hogy ne érjen fájdalom! És megadta neki Isten amit kért:" Ezt a rövid imádságot hét alkalommal vettük át, gonolatonként gazdagított az Ur. Amikor végeztünk vele elhatároztam, hogy minden nap őszinte hittel elmondom Istennek, és figyelni fogom az áldásokat az életembe/életünkbe. (Rövid időre ez abba maradt). Különösen a .. és kiszélesítenéd határomat..., kértem az Urat, hogy szélesítse ki a határunkat a szolgálatban, az anyagiakban, a kapcsolatokban, és mi történik?..., most csak ámulok ha visszagondolok az elmult időre, és mit veszek észre?..., a körzet határa egész Csíkszeredáig, onnan meg Kászonimpérig terjed? Ki fogja ezt bírni végezni? Mindezekhez Uram add a te erődet férjemnek a szolgálatokban, hogy tudja végezni, és most ujabb munkatársakat ebben a nagy körzetben. Azt vettük észre, hogy az anyagiakban is megáldott az Ur, nem is tudom, hogy történt, de annyit tudok, hogy a számlákat minden hónapban idejében kitudjuk fizetni, és még ennivalóra is marad. Egy fontos ima téma most a családunknak, hogy az autót tudjuk kicserélni egy fiatalabbra. Emberileg nagyon nehéz, de Istennél nincs semmi lehetetlen. Nagy szükség van egy olyan autóra, amelyik műszakilag jó állapotban van, mert nagy a körzet,
Holnap zenés áhítat lesz a gyülekezetbe, mindig felemelő a fiatalok éneklése, így dicsérni az Urat. Legyen áldás a holnapi napon.

Nincsenek megjegyzések: