2007. október 25., csütörtök

Csütörtök

Az elmúlt napom nagyon zsúfolt volt. Igaz, hogy nem volt tanítás az iskolában, és a fiuk itthon voltak, de minden percem mintha be lett volna programozva. A "fogadott lányom" (Écy) jött ma hozzám, beszélgettünk. Ő itt jár iskolába, többször is eljön hozzánk. A nöi imanapra készültem, segítségem is volt Csernátonból, nagyjából mostmár összeállt a kép. Hiszem, hogy az Ur megáldja ezt az alkalmat/alkalmakat. Este a nöi imaóra volt megtartva, amikor néhányan megtérésekért, ébredésért imádkozunk. Bárcsak többen jönnének imádkozni. De az igéret bátorít: "... ketten vagy hárman az én nevemben..." Mire hazajöttem, már Zoli is megjött a körzetből. Korán lefeküdtünk az este, ez is ritka. A reggel nem volt valami vidám hangulat, a kisértő mindig résen áll és keresi, hol talál léket ahol bajt okozhat. Kértem az Urat, hogy adjon békét a szívembe, és csendességet. Milyen jó, hogy bármikor jöhetünk Hozzá, és kérhetjük az Ő segítségét. Ma nem főztem levest mert maradt még a tegnapról. Második fogásnak egy nagy adag nokedlit készítettem, hozzá jó sok hagymával néhány csirkemájat sütöttem a férfiak örömére, amiből nem maradt semmi. Mindig örólük, ha az elkészített ennivaló elfogy, ez a legjobb dícséret számomra.
Apropo, amugy nálunk van egy olyan (jó)szokás, hogy evés után mindenkitől puszit kapok, így köszöni meg a családom az ebédet, vacsorát stb. Erre nem is nagyon kellett tanítani a gyerekeket sem, mert ha ezt látták az apukától, ez olyan természetes lett. Hálás vagyok a családomért, a férjemért, a gyerekekért, és nagyon szeretem őket...... . Este bibliaóra volt, komoly üzenetet adott az Ur. Emlékezzek vissza a nekem tett ígéreteire, féljem Őt tiszta szívemből, amit kér tőlem tegyem bátran ha tudom, hogy felém szól a kérés. Ugyanakkor ne féljek megvallani soha a bennem felismert bűnöket, hogy Isten Lelke szabaddá tegyen. Szeretlek Uram, nagyon szeretlek, ma este újból csak azt mondom, örülök annak, hogy a gyermeked vagyok, szeretlek. Ez a szerelmi vallomás őszintán a szívem mélyéből jön.
Milyen jó lenne, ha a testvéreim közül mindegyik ezt mondhatná. Hiszem erre is lesz kegyelem.

Nincsenek megjegyzések: