2010. október 27., szerda

Amikor

valami munka elmarad, illik bepótolni. Nekem bőven van mit. De azért örülök, hogy végezhetem. Mivel szép idő van, nagy takarítás ideje. Az emeleten végeztem, maradt az alsó szint mára. 

A tüzeléssel kevesebb siker élményem van, azért is, mert nem szeretem a nagy meleget a lakásban, meg kell tanulnom úgy tüzelni, hogy nagyjából egyenletes legyen a hőmérséklet(max. 20 celsius), a föld gázzal jobban boldogultam. Férjem nagyszerűen tudja csinálni, de én is megtanulom! 

A gyerekek feltalálják magukat az iskolában. Mi is a magunk helyén. Jó itthon lenni újból a családommal, a gyülekezettel. (Eszter hiányzol...)

Mai versem:

"Az Úr szilárdítja meg az igaz ember lépteit, és útját kedveli."

                                                                               Zsoltáros

Legyen így.

2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Mar nagyon hianyoltalak Jutka edes.
Orulok,hogy ujbol olvashatom bejegyzeseidet.A bejegyzesre csak AMMENT mondhatok, egyetertve teveled.

Borzási Márta írta...

Szóval itthon vagy! Örvendek, erre vártam...