2010. július 10., szombat

Megpróbáltam

kicsi udvarunkat szépíteni. Hozzáfogtam, hogy egy kis részt felássak, csak eszembe jutott ám, hogy otthon felejtettük kicsi ásónkat, kapánkat és ami még van. Ezért a szomszédból kértem egy kis kölcsön szerszámot. Néhány virág palántát is ültettem az udvarra és a kapu elé. A rózsák amiket hoztam, szépen virágoznak, egy nehezebben viseli az átültetést, de helyre jön. Azért hoztam el a rózsákat, mert mindegyik tő köt valakihez.Készülünk az ünnepre, Veres Bálint testvér már itt van, örülünk neki, egy kis székely íz, beszéd... Mária hiányzol férjed oldaláról! Ma még másokat is várunk.
Szép, áldott napot!

4 megjegyzés:

Györgyi írta...

Köszönjük!és várjuk a beszámolót az ünnepről:))

Zambo Dalma írta...

AZ Ur gazdag aldasat kivanom a holnapi napra!

Mike Adina írta...

Nagyon szép, áldott ünneplést kívánok nektek. Biztosan küld az Úr bátorító, lelkesítő üzenetet neked is.

Gogyan Eva írta...

Dejo lenne eggyut orulni veletek ,de sajnos nem jott ossze.Isten jelen van es ez a legfontosabb.Aldjon meg beneteket es minden jelenlevot.