2010. július 12., hétfő

Mióta


elköltöztünk, nem készítettünk csak tegnap képeket, valahogy elmaradt.
Szombaton délután voltam segíteni a nőknek a közös ebéd készítésében, nagyon jó volt velük együtt dolgozni és ismerkedni. Nagyon ügyesek, egymás kezére dolgoznak, megpróbáltam én is bekapcsolódni. Vasárnap sok vendég volt, olyanok is akikről nem gondoltuk, hogy itt lesznek. Több lelkipásztor és a feleségeik, testvéreink, rokonaink és mások, akiket nem ismertünk.Mint mindig most is szépen énekelt az énekkar (kb. 80-90 tagú), a fúvós kar, a fiatalok. Az ebéd után sokan eljöttek megnézni, hogy hol lakunk. Mindenkinek tetszett, nem csodálom, mert valóban nagyon szép és kényelmes lakást készítettek a krasznai testvérek.
Volt sok igei üzenet, testvéri baráti jó kívánság. Áldott nap volt.
megpróbáltam, de sajnos ez a gép össze vissza teszi a képeket, ezért most nem tudok közzé tenni.)

3 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Nagyon szep lehetett oj sok lelki testver kozt,valami csodas ,felemelo,megerosito a tovab lepeshez szamotokra,Hogy Isten nepe nem is oj keves mind sokszor gondolnank.Szerettem volna eggyut orulni veletek,de nem volt mikent.De orulok,hogy szereto testverek vesznek korul es kivanom,hogy tudjatok szolgalni Isten segitsegevel ahogy tettetek it is husegesen.

elisa írta...

A csokrot te készítetted? Nagyon szép, ügyes vagy, bár ezt már rég tudom. Örülök, hogy itt vagytok, kicsit közelebb. Szombaton találkozunk, ha Isten megsegít, a menyegzőben. Áldott hetet nektek.

Kiss Judit írta...

nem, nem én készítettem, a gyülekezettől kaptuk vasárnap.