2010. július 19., hétfő

...


Ez a virág és még az előbbi bejegyzésben(júl 17.) levő cserepes, várt itt a kedves nők jóvoltából, igaz nem tudom ki volt az ajándékozó, névtelen szeretne maradni. 

Hadd köszönjem meg ilyen formában is, talán olvasol.  

Nagyon tetszik.

A flamingó a Borika ajándéka, virul mint az ajándékozó!

A Veres Mária ajándéka amikor itt jártak.

Mária, ez a virág olyan szépen fejlődik, szereti a helyet.

Kezdem én is ismergetni a helyet, személyeket.  

Különösen a gyerekeket. Egy lány, egy Fehér virágszál érdekes módon belopta magát a szívembe. 

A helységben/faluban még nem nagyon jártam, többnyire itthon vagyok.

Holnap piac nap, sokan kérdezték, hogy voltam már piacon, mert a krasznai piac ám az igazi! Még nem voltam, pedig közel van. Talán holnap, vagy máskor én is elmegyek. 

Folytatódik az eltevések ideje. Ma is tettem el zöldbabot, almát sütibe valót és uborkát. 

Így telnek napjaim, ja és persze mindent nem írok le. Még sok egyebet is csinálok.

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Ugyes tevekeny vagy, mind mindig.Kivanok minden jot a munkaidhoz.Es ne feledd ;Minden javukra van azoknak ,akik Istent szeretik.Szeretettel koszontlek es sokszor gondolok ratok .