2010. június 8., kedd

A tegnapi


nap sikerült befejeznem az albumot, amit a női körnek készítettem a kezdettől napjainkig. 

1975-ben alakult a női kör, ami ma is működik, valamint szolgál a nők lelkes csoportja.

2005-ben megünnepeltük női körünk fennállásának 30 éves ünnepét.

Nem sok kép áll rendelkezésünkre, de azért egy album tele lett, a másikat is megkezdtem és hiszem, hogy folytatni is fogják a nők.

Most már egy átlátható dokumentáció áll a kezünkben a jövő nemzedéknek. Hála érte.

A kezdettől nagyon részletes és pontos jegyzetfüzetet vezettek a nők, amit én is többször átolvastam és sokszor könnyekre fakadtam az olvasása közben. Mint a tegnap is.

Minden hónap első hétfőjén van női kör, és alkalmanként még találkoztunk, kézimunkáztunk, betegeket látogattunk stb.

A tegnap délután is elkészítettem estére a termet, a szokásosat. 

De amikor felmentem és megláttam mit csinálnak a nők, muszáj volt lejönnöm.

Vajon mit tettem? Ne kérdezzétek! Majd összeszedtem magam és visszamentem.

Azon csodálkozom, hogy tudták úgy megszervezni, hogy semmit nem vettem észre! 

Sikerült a meglepetés maximálisan!

Tortát készítettek kettőt is, meg sütit több félét, nem hiányzott a virág sem és az ajándék, amit használni fogunk.

Mennyi kedvesség és szeretet amit kaptam, nemcsak most, hanem az elmúlt évek alatt.

Nagyon de nagyon fogtok nekem hiányozni kedveseim!

Sokat tanultam tőletek és veletek együtt itthon és a körzethez tartozó asszonyoktól. 

És köszönök mindent, amit kaptam! 

Legyetek áldottak, még találkozunk.

Most egy néhány kép a tegnapi női körről.

Szentgyörgyieknek! le tölthetitek a képeket.









4 megjegyzés:

V. Anna írta...

Reméljük, hogy majd itt is lesz női kör, vagyis én remélem, mert nekem személy szerint hiányzanak az ilyen jellegű alkalmak.
Biztos, hogy nehéz megválni egy olyan gyülekezettől,akikkel sok szép emlék köti össze, de itt is várja a testvért, a testvérnőt és családját egy szeretet teljes gyülekezet...én már csak tudom, mert én is úgymond "jövevény":) voltam, de már egyáltalán nem érzem magam annak:)))
Várom, hogy közelebbről is megismerjük egymást...

iri írta...

Milyen szep!Meg betekinteni is hat meg megelni!Adjon az Ur aldast mindannyiotoknak tovabbra is!

Kiss Judit írta...

Anna, köszönöm a bátorítást. tegeződünk, úgy emlékszem.
Iri, köszönöm.

Gogyan Eva írta...

Ugylatom ,hogy megerositett az Ur,mivel tudtal irni a tegnaprol.En meg vajudom es meg nincs eleg erom ,hogy megtegyem.Remelem,hogy csak sikerul Isten kegyelmebol