2010. május 26., szerda

Olvasd te is

Linda Dillow: Elégítsd meg szomjas lelkemet című könyvéből a 94-96 oldalról.


"Egy misszionárius egyszer megkérdezte ezt a kedves orvost, aki lelkipásztor is volt: "Ki a Szentlélek számodra?" Mire ő így válaszolt: "A Szentlélek az Istenség egyik személye... egy tanító, vezető, a Szentháromság harmadik személye."

A misszionárius ezt nem hagyta annyiban, és újra kérdezte: "Ki Ő a te számodra?"

"Őszintén szólva, ő senki nekem. Nincs semmilyen kapcsolatom vele, tapasztalattal sem rendelkezem ezen a területen, de őszintén szólva, egészen jól megvagyok a Szentlélek nélkül."

Amint ezek a szavak elhagyták Dr. Wilson ajkát, mély szomorúság töltötte be szívét.

Barátjának válasza félelemmel töltötte meg az orvost. "Éppen ez okozza életed gyümölcstelenségét, annak ellenére, hogy olyan jelentős erőfeszítéseket teszel. Ha törekedni fogsz rá, hogy személyesen megismerd a Szentlelket, ő átfogja formálni életedet." 

Abban az időszakban, amikor Dr. Wilson szerette volna megérteni, mit jelent a Szentlelket személyesen megismerni, egy  prédikációt hallott a Róma 12:1-ből

......

Dr. Wilson hazament, és irodájának szőnyegén arcra borult Isten jelenlétében.

....

"Uram, egész hívő életem során rosszul bántam veled. Úgy viszonyultam hozzád, mintha szolga lennél. Amikor szükségem volt rád, hívtalak, amikor bizonyos feladatok előtt álltam, kértelek, hogy segíts elvégezni a feladatomat. Csak egy készséges szolgának tekintettelek téged.

Ez soha többé nem lesz így.

Neked adom saját testemet, fejemtől a lábamig egészen odaadom. Neked adom kezemet, lábamat, szememet, számat, agyamat, mindazt, ami belül és kívül vagyok, átnyújtom most neked, hogy élj egy olyan életet benne, amilyen tetszésedre van. Elküldheted ezt e testet Afrikába, vagy ágyba fektetheted rákos betegséggel. Megvakíthatod a szememet, vagy elküldhetsz az örömhírrel Tibetbe. Elviheted ezt a testet az eszkimók közé, vagy kórházba küldheted tüdőgyulladással Ettől a perctől kezdve ez a te tested. Csinálj vele azt, amit akarsz.

Köszönöm Uram. Hiszem, hogy elfogadtad testemet, mert a Róma 12:1-ben azt mondtad, hogy elfogadod a neked tetsző áldozatot. Ismét csak köszönöm neked Uram, hogy elfogadtál. Ezentúl összetartozunk.

Dr. Wilson fölfedezte a teljes átadás örömét."

4 megjegyzés:

OLGA írta...

Nagyon drága tanitás szamunkra is ,köszönöm ,hogy megosztottad velünk is.Legyen áldott hetetek!

Piroska írta...

Jo volt ujra olvasni. Koszonom.

Gogyan Eva írta...

Szamomra is nagyon mej tanacs.Megvallom ahogy olvasni kezdtem folmerult bennem a kerdes,hogy en magam elmereme mondani mindazt, amit az a szemej elmondott es osszeszorult a szivem eme kerdesre.Oszinten en is vagyok ij szemeljes kapcsolatra Isten szentlelkevel de mind eddig nem mertem
kerni.De most kerlek Szentlelek Isten fogadd el testemet es te hasznaljad szent munkadban.

Kiss Judit írta...

Ámen.