2010. május 22., szombat

Esik, esik


az eső már több napja kisebb nagyobb megszakítással, de érzem minden porcikámban a jó idő közeledtét.

A tegnap délután nem esett, ezért kihasználtam az időt, rendbe tettem a virágokat és az udvart itthon és a szomszédban is. 

Most nem költöttem pénzt arra, hogy virágpalántákat vegyek, és lám lám üres és hiányos is udvarunk.

De egy néhány bársonyvirágot és kőrózsát(portolácska) azért tettem, amit itthon vetettem, nevelgettem. 

Csak lesz egy kevés virág, ha nekünk nem is, de másnak. 

4 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

mondják a jó időt, több mint 30 fokot, jövő hét második felére...

Kiss Judit írta...

ezt érzem akkor?

Györgyi írta...

itt nálunk(tompa) már nagyon jó idő van végre:))

Anna írta...

Én is otthagytam a virághagymákat Krasznán annak idején, hogy majd legyen, valaki másnak...!!! :) de az építkezés során kiásták őket... :(( Azért a futófenyő ottmaradt az udvaron, ha jól emlékszem. További áldott ünneplést.