2009. november 11., szerda

Szolgai öltözet ...

a köpeny, amit hordani kell.
Milyen? Fényes a szennytől vagy a szolgálattól?
Érdekes ez a köpeny. Alatta vagyok, rajtam van, betakar, eltakar, mégis mindent lehet rólam tudni, azért mégsem átlátszó.
Ez olyan szolgai ruha, amit ha jól használunk, hordunk egyre szebb, egyre fényesebb.
Volt már nekem olyan igazi fehér köpeny is, de hamar piszkos lett, tisztításra szorult igen sokszor.

Épp e köpeny viselése miatt sokszor bejutottam oda, ahova e nélkül nem lett volna jogom, de mert rajtam volt, erről ismertek fel.
Ez más.
Ez nem elismerést kiváltó öltözet, nincs hely rajta a kitüntetéseknek, megkülönböztető jele a szeretet, az alázat, a szolgálat és csak szolgák hordhatják.
Én is hordhatom, te is.
Ne is keresd, mert üzletben nem lehet megvásárolni, de ha lehetne is, olyan drága, hogy kifizetni sem tudnánk.
Ja, és mindig tudnom kell, hogy "csak" szolga vagyok.
Ez a "csak" szócska, nem megalázó, hanem nagy méltóságot jelent, hogy Neki szolgálhatok, Vele járhatok, hiszen Ő volt a legnagyobb Szolga Király. Szolgálni Ő tanít.
A szolga nem parancsokat osztogat, hanem teljesíti azokat.

Rajtad van a szolgai öltözet, felöltöztél már?
Induljunk hát el ma is ebben az öltözetben munkánk végezni!


1 megjegyzés:

Maresz írta...

Köszönöm:)