2009. szeptember 6., vasárnap

Levelet

írtam.

Különöset. Szokatlant.

Valakinek.  

Mindent belefoglaltam.  

Érzéseim, össze-vissza kuszált gondolataim ... mind, mind.

Érdekes, hogy nem postáztam. Nem is fogom.

Így is elér a címzethez, hisz jól ismer, tudja ki vagyok ...

Mert már megkapta. Sőt el is olvasta, sokszor ám.

Csak kinyitom, és kérem Őt, hogy figyelmesen olvassa minden sorát, hogy  segítsen.

Hiszem, hogy Ő megért.

Sokszor tapasztaltam már. 

Most sem hagy bizonytalanságban.

Köszönöm Istenem!

1 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Csodálatos dolog az amikor Mennyei Atyánknak mindent elmondhatunk: örömünket, bánatunkat, haragunkat, gyászunkat...stb.Az Ige erre biztat minket "öntsük ki a szívünket mint a vizet".Én is sokszor megteszem és nagyon jó.Elmondom mit érzek, mi a panaszom, fájdalmam, kérelmem és átadom NEKI.Jó ha az Ő kezében van.