2008. november 23., vasárnap

Szeretet-nyelv 3

Harmadik szeretet-nyelv: ajándékozás


Az ajándékozás a szeretet látható jelképe.
Sokan azt mondják, hogy az ajándékozás a legjobb szeretet-nyelv, ahhoz nem kell
sokat beszélni, csak átadni és kész.
De nem így van.

Hogyan ajándékozhatom meg, ha nem beszélgetek vele?
Ismerni kell ahhoz, hogy tudjam mire van szüksége, minek örülne.
Mi az érték számára.
A férjem tudja, hogy én a virágokat nagyon szeretem, és sokszor kapok virágot tőle.
Cserepes virágot is, meg vágott virágot is.
Én is ajándékozok sokszor virágot másoknak is.
Vagy ha a jegygyűrűnket nézem, akkor is arra gondolok, hogy ezzel együtt magát is nekem adta, én is magam adtam neki egy életre, amiből - mint a jegy gyűrű, aminek nincs vége -, soha nem akarok kilépni.
Az ajándék értéke nem attól függ, hogy milyen drága volt, hanem az ajándékozótól.
Mert szeretetből tette.
Apró dolgok azért értékesek, mert attól kapom, akit nagyon szeretek.
Van egy olyan ajándék, amely többet ér, mint bármi, amit kézzel megfoghatnánk.
Ez önmagunk odaajándékozása.
Amikor a kórházban voltam, annyira sokat jelentet, ha férjem ott ült mellettem az ágyon és csak a kezem fogta.
Magát ajándékozta nekem akkor, amikor beszélgetni sem tudtam.
Köszönöm ezt az ajándékod is!
Legyünk jó ajándékozók!

"A ki az ő tulajdon Fiának nem kedvezett, hanem őt mindnyájunkért odaadta, mimódon nem ajándékozna vele együtt mindent minékünk?" Róm. 8, 32.

Nincsenek megjegyzések: