2008. május 8., csütörtök

Vegyes

Hétfőn női kör volt.
Többen voltunk mint máskor.
Nagyon szeretem az ilyen alkalmakat.
János Mónika is itt volt Kovásznáról, hozzánk jöttek megfeledkezve, hogy női kör van, de ez annyira jól jött össze!!! Az ő bizonyság tétele is építő volt.
Mónika még várunk máskor is !!!!

A tegnap a mi Bözsink egész nap keményen dolgozott.
Nem panaszkodott, nem hisztizett, csak végezte a rá bízott munkát.
Igaz csak a száját tátotta ki mikor indítottam a munkára, no nem kiabálni, hanem, mert éhes volt, vagyis, egy kis mosóport kért, hogy tisztára mossa a ruhákat.
Hát ő az én/mi kedvenc barátunk a lakásból. Jól kijövünk mi. Engedelmes .
Ezért ajándékot is kapott, mosóport vettem neki.
Sokszor hálát adtam már érte!!!
A tegnap egy utazótáskát is vettem, így mostmár mindenkinek lesz külön táskája.
És már csomagolok is, hogy nem maradjon az utólsó percre.

Egy új receptet is kipróbáltam a héten.
Zeller krém levest főztem, és azt is gondoltam senki sem fogja még csak megkóstolni sem, de nem így volt. Mindenkinek ízlett.
Hamar kész van, diétás és egészséges.
Repeta is lesz még a héten.


4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó utat neked, érezd jól magad.Az Úr vigyázzon rátok az uton.

Névtelen írta...

Hová utaztok?

Kiss Judit írta...

KÖszi sógornőm a jó kívánságot. Hiszem az Úr velünk lesz, mi másra is lenne szükségünk?
A férjem a gyerekekkel Budapestre, én pedig hollandiába. Nem egyedül megyek, hanem a Nőszövetség vezetöségével egy konferenciára.
Igényeljük az imatámogatást. Köszönöm, hogy ezt teszed.
jutka.

Maresz írta...

Az Úr legyen veled és őrizzen meg a hosszú úton!
Szeretettel, Maresz