2008. április 24., csütörtök

"Továbbá atyámfiai, csak ami igaz, csak ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó, ami jó hírű, csak ami erény és dicséretre méltó, azokról gondolkodjatok." Fil.4,8

Ez az atyafiakhoz szól.
Nekem is.
Ma a gondolataim mérlegre kerültek, ennek az Ige versnek az olvasásakor.
A gondolat meg terhelése igazságtalansággal, tisztességtelenséggel, tisztátalansággal, szeretetlenséggel, rossz hírek hordozásával, stb... nagyon ártalmas.
Mi az ami a gondolat világomat megtölti értelemmel, tartalommal?
A válasz egyszerű: Isten Igéje.
Valaki azt mondta, hogy Isten gyermekeit ha bántják, szúrják, Ige kell, hogy ki jöjjön belőle.
Gyakoroljuk a gondolataink kordába tartását!
Én erre vágyok!
Csatlakozik még valaki?

3 megjegyzés:

Novák Zsolt írta...

Én is vágyom erre! Csatlakozok.

Névtelen írta...

Én is pont ma olvastam ezt az igét!!
Vágyok erre!!!!!
Balázsné Novák Klára

Maresz írta...

Én is ezt tanulom. Nehéz lecke.