2008. március 5., szerda

Szavak, szavak

Ismét tél van nálunk.
Reggel hullt a hó, aztán elolvadt, délután megint havazott, és hideg van.


Nem vagyok a beszéd embere, nem tudom kifejezni magam. Akik ismernek ezt nagyon jól tudják, hogy nem tudok tömeg előtt beszélni, és most arra jövök rá - egyre inkább -, hogy még írni sem könnyű.
Nehéz kifejeznem magam, és mint Jeremiás aki azt mondta: "...én nem tudok beszélni..." vagy Mózes aki hasonlóan vall: "...nem vagyok én ékesen szóló..." én is csak ezt tudom mondani.
Nem akartam nyilvános blogot, de aztán hamar kiderült, hogy írogatok.
Sokan hívtak már telefonon, hogy olvassák a blogomat, erre nem is gondoltam.
Kérlek akik olvassátok, hogy imádkozzatok is értem. Szükségem van rá. Köszönöm.
Valószínű, hogy akik olvassátok, rájöttetek, hogy a lelkipásztor feleség sem különb másoknál. Mindennapi nő vagyok, aki szeretek főzni, takarítani, mosogatni, vasalni, stb, stb, stb.....

( klikkelj a képre)

Szeretem az Urat, szeretem az Úr házát, szeretem az Úr Igéjét, a testvéreket, a nőket( imádkozó női körünk van a gyülekezetben! hála érte!!!)) a gyerekeket, a tiniket, a fiatalokat, mindenkit.
Kézimunkázni mostanában nincs időm, régen sokat űztem ezt a kikapcsolódást, még éjszaka is. Sokat kötöttem, horgoltam, (ma már horkolgatok), makraméztam ( uhhh, olyan régen, hogy még leírni is nehéz), rajzoltam....

Mondj igazat! volt a vasárnapi gondolat, hétfőn Egyenes beszéd, kedden Hazug hír terjesztésének a tilalma, ma Rágalmazás haszonlesésből.
Még a kevés beszédűek is bűnbe eshetünk , ha nem figyelünk az Úrra. Kemény Igék, ahogy mondani szoktuk, "...de oh igaz..."

Uram kérlek tisztísd meg a gondolatom, a szívem, a szám, hogy ne bántsak meg másokat a könnyen kimondott szavaimmal. Ámen.

Nincsenek megjegyzések: