2008. január 11., péntek

Legyünk sók!!!!!!!!

Zsúfolt nap volt a mai is. A reggeli dér a fákon, kerítéseken csodálatos látvány volt, még akkor is, ha -14 Celsius fok volt a hőmérséklet.
Elég hamar vége lett a kezelésnek, azután megkaptam a napi kalcium és magnézium adagomat, hazaérve neki láttam anyai és konyhai teendőimnek.
Krumpli levest főztem, másodiknak a maradék töltött paprika is elég volt. Mivel a sóra vigyáznom kell, megpróbáltam az elmúlt időben kevés sóval főzni, a család elégedetlenségére. Minden esetre meg kell tanuljak diétásan főzni és finomat!!
Nem is olyan finom só nélkül az ennivaló, mondogatjuk is a meséből való mondást....mint sót az ételben.... .
A bibliában is felvagyunk arra kérve, hogy életünk legyen olyan mint a só. "....Ti vagytok a föld sója. Ha pedig a só meg ízetlenül, mivel lehetne ízét visszaadni? Semmire sem való már, csak arra, hogy kidobják, és eltapossák az emberek." Mát. 5.13 Mennyire fontos a só szerepe: ízesít, tartósít, fertőtlenít, feloldja a jeget és még sorolhatnánk. Szeretnék ilyen lenni.
Délután lányokkal beszélgettem, faggattak arról, hogy kaptam vezetést az Úrtól, hogy Zoli legyen a férjem. 17.-én lesz 20 éve, hogy megkért csak úgy semmi udvarlás nélkül. Sok ima és böjt után az Ézs. 33,6 versével, - amit az Úrtól kaptam - bátorkodtam a pozitív választ közölni, nagy örömére. Volt öröm, hála az Isteni vezetésért. Olyan hamar elrepültek az évek. Hamarosan immár 20 (húsz) éves házasok leszünk, ha az Úr éltet. Az biztos, hogy nem bántam meg. Jó az Úr.
Bárcsak minden fiatal az Úrra tudna figyelni ebben a fontos döntésben.

Nincsenek megjegyzések: