2008. január 19., szombat

Vegyes

Nagyon zsúfolt volt számomra ez a hét.
Minden reggel kezelésre mentem, majd a főzés, egy kis takarítás is belefért a szép idő miatt, az orvosnál is voltam, elég hosszú sorokat álltam végig.
Napközben olyan szép idő volt a héten, hogy mindent akartam csinálni, csináltam is.
A munka terápia sokoldalú hatását is éreztem.
Nagyon szeretem a szombat délelőttöket, amikor mindenki itthon van, és a jó beszélgetéseket. Annyi miden van amiről beszélgetünk, sokszor nem lehetne befejezni, de erre nagy szükség van nekünk szülőknek és a gyerekeknek is hiszem. Úgy megélni a jelent, hogy a jövőben legyen mit a múltról említeni, átbeszélni. Jó lenne ezt mindig így tenni. Ma a fiukat megbüntettem, nehéz szívvel tettem, és mindig szomorúan teszem ( lehet más is így van ezzel), ez is a szülői feladataink közzé kerül. Szeretném mindig szeretettel tenni. Uram tégy bölccsé minden helyzetben.

Nincsenek megjegyzések: