2008. január 25., péntek

Péntek

Végre a fizioterápiás kezelésnek a végére értem, mára még maradt egy masszázs ami hamar meglett..
A férjem a héten nem volt itthon, ma várom, hogy jöjjön haza.
Megpróbáltam a főzést egy kicsit diétásra fogni úgy, hogy a sót és a zsiradékot nagyon kevés mértékben használtam.
Inkább a párolásra szeretnék áttérni. Folyamatosan szeretném bevezetni a reform konyhát. ( De azért kíváncsi vagyok a férfiak meddig fogják ezt a féle reformot bírni? )
Ma zöldség levest főztem, mindenféle zöldséget tettem bele, a sót savanyú káposzta lével pótoltam, és kevés paradicsom lével még savanyítottam. Semmi olaj, semmi fűszer nincs benne( nekem nagyon ízlett).
Másodiknak rakott káposztát készítettem. Mind a húst, mind a savanyú káposztát pároltam, zsiradék nélkül, és tejföl helyett joghurtot tettem a tetejére, és azután be a lerbe. Ki lehet próbálni!

Néhány idézet C. H. Spurgeontól:

Egy csipetnyi a megelégedés füvéből olyan ízt ad a legegyszerűbb levesnek is, mint a legfinomabb királyi ételnek.

Jobb egy tányér káposzta megelégedéssel, mint egy hizlalt ökör gyűlölettel.

Az éhes ember nemigen panaszkodik a túl bő ebédre.

A hit a lakószobába, nem pedig a vendégszobába való.

Aki nem hisz Istenben csodák nélkül, az a hitét a csodákra, és nem Istenre alapozza.

A legjobb orvosok: dr. Megelégedés, dr. Higgadság és dr. Vidámság. Sok istenfélő földműves olyan szerencsés, hogy ezek az Úrak szolgálják ki őket.

Számunkra mindig Isten útja a legjobb. Ezt kövesd, még ha az emberek bolondnak is tartanak érte, mert így leszel bölcs!


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Jutka.

Olvasgatom a blogodat és tetszik, hogy olyan szabad vagy.
Az Úr Jézus, nagyon szerethet téged és te is Őt.
A receptedet én is ki fogom próbálni.
Unokatestvéred, János.

Kiss Judit írta...

Várlak ezzel a menüvel benneteket hozzánk, szívesen elkészítem nektek is. Üdözlet az egész családodnak.
szeretettel jutka.