2008. január 29., kedd

Dicsekedni, de mivel?

Kire jellemző a dicsekedés?
A gyerekekre csupán? Nem.
Minden ember általában szeret azzal kérkedni amije van, amit végez.

A mai napon Isten Lelke megfeddett ezen a területen. Kb, egy hete levelet írtam egy barátnőmnek, amiben benne volt egy kis kérkedés.
Nagyon szégyellem, és kértem az Urat, hogy bocsásson meg, és szabadítson meg az efféle kísértésektől.

Visszaemlékszem a gyermekkoromra. Négy- öt éves lehettem.
Volt egy nagyon szép ruhám.
Nem is akármilyen, hanem Amerikából kaptam.
Szép bordó, csipkés volt a nyakánál, a zsebeknél, aztán az aranyszinű hajam fürtjei is szinkronban voltak a szép ruhámmal. Mindig azt akartam felvenni.
Mindenkinek dicsekedtem a csipkés ruhával.
Taníthat ez valamire! Ami kedves nekem, ami erősségem azzal dicsekedhetem? Mi kedves nekem, mit/kit szeretek annyira, hogy mindenkinek beszéljek róla?
Jézus szeretlek téged.

Ha olyanok nem lesztek mint a kis gyermekek... .
Szeretnék olyan gyermeked lenni, aki veled dicsekedik, aki beszél rólad, aki nem néma.

Nincsenek megjegyzések: