2007. november 1., csütörtök

Hétköznap

Egész nap hideg volt kint ma, sőt még az eső is esett. Most is esik. Ilyenkor a kedvünk sem a legjobb. A héten nagyon szép idő volt, lehetett ablakot takarítani, nagy mosást végezni stb., hála érte, meg a rossz időért is. A tegnap este szülő értekezleten voltam Sámuelnek. Két szülő hiányzott csak. Elszomorító amit a tanár úr mondott. A gyerekek közül sokan cigarettáznak, italoznak, a lányok kihívóan öltözködnek, amin változtatni kellene, hallottuk a tanár úr felháborodását. És ki kellene változtasson mindezen teszem fel a kérdést magamban? Ha a gyerek azt látja otthon, hogy anyu, apu is ezt teszi, sokkal inkább rossz példát adnak, mintsem jó irányba neveljék a csemetéiket. De ha még az iskolába a tanárok is együtt cigarettáznak a gyerekekkel.... , akkor nem is lehet mit mondani. Milyen generáció nő fel, ha a szülő, a pedagógus nem ad egy helyes irányt a gyereknek? Nagyon szomorú vagyok. Újra csak azt kérem az Úrtól, őrizze meg a gyermekeinket az iskolába.
Néhány éve ima naplót készítettem magamnak, a hét minden napjára ima témákat írtam, a gyermekeink minden nap rajta vannak. Egyik nap a megtérésükért, másik nap a tanulás, majd a pálya, illetve a párválasztás, Istennek szentelt élet, az Úr szolgálatába való beállás voltak többek közt a hét különböző ima témái. Még többet kell értük imádkozni. Míg ott ültem azon gondolkodtam, milyen plusz van egy gyermeknek, ha Isten oltalma alatt lehetnek. !!! Szabad nap volt ma az iskolába a halottak napja miatt. Miért nem az élőket ünneplik az emberek? Egy szál virág is milyen jól is esne az öreg szülőnek míg él, nem halála után a tömérdek koszorú halom akár élő, akár mű virágból? Vagy egy telefon hívás, egy szép szó.
Az ima napra összeállítottam a végleges programot, majd a meglepetést is elkészítettem, nem írom be, hogy mi az, hadd legyen meglepi. Nagyon zsúfolt lesz a hétfő. Délben egykor Csernátonba lesz megtartva, amit a testvér nők már nagyon várnak, szeretik az ilyen alkalmakat. Délután ötkor itthon kezdünk. Kedden tizenkettőkor meg Sepsibükszádra fogunk menni. A férjem minden évben eddig velem jött, illetve én mentem vele, hisz ő vitt el. A másik körzetben Berettyószéplakon is minden évben megtartottuk a női ima napot. Hála érte. És milyen jó, hogy ez idő alatt nem a kórházban feküdtem, hanem szolgálhattam az Urat.
Almás tésztát sütöttem ma, nem is gondoltam, hogy sikerülni fog, mert sok mindent nem tettem bele, pl. két tojás helyett csak egyet, mert nem volt több, tejet sem, mert nem volt tej, tejfölt sem, mert nem volt, az almát nem reszelrem mint máskor, hanem vagdaltam és csodák csodája, .... sikerült, nagyon finom lett, máskor is így fogom csinálni, jó lehet ezzel is spórolni. Már csak néhány szelet van belőle, de ha a férjem hazajön kereshetem, nem lesz mit. Ő mindig dicséri amit sütök-főzök, hogy milyen finom, pedig nem mindig az, de nagyon szeret, azért mondja. Én is nagyon szeretem a férjem. Késő van a gyerekek már rég lefeküdtek, én is megpróbálok aludni. Jó éjszakát.

Nincsenek megjegyzések: