2014. október 7., kedd

Ezt az

igét is olvastam ma reggel az "Isten ígéreteinek tárházából.

"...előttetek megy Galileába: ott meglátjátok Őt, amint megmondta nektek" (Mk 16,7).

 Ebben az egy mondatban számomra három ígéret is van: előttem jár, láthatom Őt, betartja szavát. 

Személyesen nem szeretek elkésni sehonnan, főleg a férjemmel nem is lehet. 

De, hogy valaki előttem menjen, érkezzen, várjon, ez kedves attól, aki nagyon szeretet, sőt megtiszteltetés.

Olyan jó, hogy láthatunk szemünkkel, a szívünkkel. Láthatjuk azokat, akik fontosak nekünk, szerethetjük őket. 

Sokszor ha távolság van közöttünk, akkor is érezzük azt a köteléket, ami összeköt. 

Egy kedves ének jut eszembe, amit sokszor énekelünk. 

"Meglátni Jézust, hallani hangját, most ez minden vágyam, hogy halljam és lássam."

A harmadik ígéret, hogy amit Ő mond, azt teljesíti.  

Velem már történt olyan, hogy ígértem valamit valakinek, és nem teljesítettem, mert elfelejtettem, és ez nagyon bántott. 

Isten nem ilyen. 

Várom én is az ígérete beteljesülését.

Nincsenek megjegyzések: