2014. október 13., hétfő

Egy új hét

Ezen a héten soros vagyok a lépcsőház takarításában. 
Nem nagy munka, hamar élvégezhető. 
 Bent nagyjából sikerült otthonossá tenni a lakást, de a környék, a tömbház udvara kívánnivalót hagy maga után. 
Aztán az elmúlt nap arra is rájöttem, hogy a fakanál nem csak a főzésben segítség, hanem a takarításban is. 
Az ablakokat takarítottam, még nem volt bátorságom a második emeleten kiállni az ablak párkányra, inkább a háziasszonyok fegyverével segítettem magamon.
Az eredmény nem rossz.
Ma eszembe jutott a teremtés története, Isten olyan szépnek alkotta, teremtette meg ezt a világot, hogy mi emberek jól érezzük benne magunkat.
Csak vigyázni kellene rá, ápolni mindazt, ami körülvesz bennünket. Milyen lenne, ha ezt tennénk?
(ezt az orchideát az itteni nőktől kaptam, nagyon szép fehér)

1 megjegyzés:

iri írta...

Igen Judit,maskent nezne ki minden,ha egyforman mukodne a lelkiismeret es Itenfelelem mindenkinel!