2014. április 14., hétfő

Virágvasárnap

Tamara


"Mondván: Áldott a Király, ki jő az Úrnak  nevében!
Békesség a mennyben, és dicsőség a magasságban!
És némelyek a farizeusok közül a sokaságból mondának néki: Mester, dorgáld meg a te tanítványaidat!
És ő felelvén, monda nékik: Mondom néktek, hogyha ezek elhallgatnak, a kövek fognak kiáltani."
                                                                                                           Lukács dr.
"Békességet hagyok néktek; az én békességemet adom néktek: nem úgy adom én néktek, a mint a világ adja. Ne nyugtalankodjék a ti szívetek, se ne féljen!"
                                                                                                           János ev.

6 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

az egyik legszebb baba, nagyon szeretem! :)

Kiss Judit írta...

mindent köszönök Kriszta, a képet is. én is szeretem nagyon.

Kingabell írta...

Milyen aranyos! :)

Magdi írta...

óóóóó, de drága:)Áldott ünnepet nektek:)

Kiss Judit írta...

örülök, hogy itt jártatok.

Piroska írta...

Gyonyorubb nem is lehetne!!! aldja meg a jo atya veletek egyutt!