2013. október 24., csütörtök

Bizalom

Az utóbbi időben nagyon sok kedves bátorító igéket kaptam, amint már jeleztem itt is. 
Sokszor olyan közel éreztem, tudtam magam mellett a Hatalmas Istent. 
A csendes perceimben megnyugvást, békességet kaptam, akkor is amikor a szeretett társam leépült. Elhittem és elhiszem, hogy Isten nem hagyja el az Ő gyermekeit a mélységben és a halál árnyékában sem. 
Ma ennek a hitnek egy aprócska részét tapasztaltuk. A beavatkozás eredménye jobb a vártnál. Ma nagyon tudok ennek örülni(a munka is jobban ment), és Neki adni minden tiszteletet.

5 megjegyzés:

Piroska írta...

Mi is veled orvendunk es tovabb imadkozunk ertetek. Gyogyulast a ferjednek.

Borzási A. Kriszta írta...

Nagyon örülök én is!

Borzási A. Kriszta írta...

Nagyon örülök én is!

Borzási A. Kriszta írta...

Nagyon örülök én is!

Kiss Judit írta...

köszönjük.