2012. október 20., szombat

Amióta nem írtam,

rengeteg minden történt velem, körülöttem. Jó és kevésbbé jó dolgok. Próbálok mindenért hálát adni, tanulom ezt a tantárgyat. Azért volt nálunk bemerítés, női konferencia Szatmáron, találkozások, megbeszélések, vendégek, aranymenyegzőn is részt vettünk. Ezek kapcsán sok örömet, áldást kaptam. Egy könyvet is sikerült kiolvasni. A tegnap hazamentem nővérvéreimmel a szülőfalunkba a szüleink sírját rendbe tenni, majd elmentem velük kicsit az otthonaikba, este későn buszra ültem és haza jöttem Krasznára. Egy nagy balesetet is láttunk Porc és Ipp között. És Margittán, ahol tiznégyévet laktunk, sétáltam egy nagyot, egyedül, és emlékeztem... Régen látott kedves ismerőssel is találkoztam az utazás során. Itthon takarítás, főzés, készülés az Úr napjára.

Nincsenek megjegyzések: