2012. április 8., vasárnap

Ünnepeink

megkezdődtek már virágvasárnap. A nagyhét minden estéjén volt gyülekezeti összejövetel itthon és a roma gyülekezetben aktuális üzenetekkel.

Szombat este a kéményünk kigyulladt, amit szakemberek oltottak, felügyeltek. Ma is voltak vendégeink több helyről is. Hideg van, mint ősszel, ezt nagyon megérzem, betegeskedem/betegeskedtem emiatt. Kicsit jobban vagyok, viszont a rossz közérzetért a gyógyszer a felelős. Ettől eltekintve boldog vagyok, mert megvagyok váltva.

Áldott húsvéti ünnepet kívánok!

2 megjegyzés:

Johanna írta...

Aldott boldog husvetot kivanunk nektek is.
Az alabbi versem nekem is hasonlo helyzetben szuletett meg:



VALÓDI BOLDOGSÁGOM


Köszönöm,
Hogy nem földi jóléthez kötötted a boldogságot,
Elérhetetlen lenne, délibáb, álom,
Megfoghatatlan, mindig tova szálló.


Köszönöm,
Hogy nem testi épséghez kötötted a boldogságot,
Elalélnék, mikor testemben nyilall a fájdalom,
Verejték, sóhaj okozná boldogtalanságom.


Boldogságom záloga te Vagy Uram,
Ha igédről gondolkozom éjjel és nappal.
Amikor gyönyörködőm törvényedben,
Valódi boldogságot az ad nekem.
-----

Kiss Judit írta...

köszönöm ezt verset.
kívánunk nektek is áldott ünnepet.