2011. június 23., csütörtök

Nehany

emlekezetes datum van, amit kitorolhetetlenul jegyeztem/orzok a szivembe.
Ilyenek a szuletesnapi datumok, hazassagi datum, kulonbozo szuk es tagabb csaladi esemenyek amelyek oromteliek es szomorubbak.
Vannak olyanok is amelyek a koltozeseinkhez kotodnek.
1988 majus17, 1990 aprilis28, 2002 augusztus 1, 2010 junius 23.
Mindig az volt a nehez, amikor a koltozteto auto, kamion megallt a haz elott. Meg amikor bezartuk magunk utan utoljara az ajtot. Istennek aztan gondja van a tovabblepesre, ismet ad ujabb oromoket, mikor nehezebb, mikor konnyebb utakon vezet, hogy ezeket eszrevegyuk.
Ma egy eve, hogy Krasznara koltoztunk. Egy ev alatt sok jot kaptuk az Urtol az uj gyulekezeten keresztul is, az ismeretlen helyen. Sok kedves tekintet, mosoly, szeretet kimutatasa kulonbozo modon. Otthon vagyok immar az enyeim kozott. Hol is lennek mashol?
Tudom, hogy Isten nem teved, nem ejt hibat.
Tudom, hogy az ertekes dolog/ok fajdalom aran szuletik, csiszolodik.
Nalam sem volt ez maskent.
De olyan erteket kaptam ez altal Istentol, amire maskent nem tettem volna szert soha.

3 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Maris eltelt egy ev?
Nem jo,hogy elhigyjem.

Elisabeth írta...

Drága Jutka, érzéseiddel azonosulok én is, bár csak kétszer költöztem eddig..és ahogy te írtad bölcsen, bizony Istennek gondja van arra, hogy új örömökkel lepjen meg..mégis a régi szállak se szakadnak, csak a szív mintha" néha, főleg a búcsúzáskor. De a gyöngy, az érték szenvedéssel jön létre, így én is hálás vagyok mindenért ami néha fájó is egy lelki munkás életében. Örülök gyermekeitek eredményeinek, az Úr áldása ez is. Milyen jó, hogy írtad Krasznán vagytok, ezt csak most tudtam meg. Üdvözöllek szeretettel és értesítelek is egyben, hogy blogom elkészült, írogatok..Kincs a cserépedényben cím alatt találod bejegyzéseim. Üdvözöllek szeretettel és hálával gondolva Rád! Családod minden tagjára.

Kiss Judit írta...

Erzsike, örülök, hogy itt jársz nálam. Benéztem én hozzád is a bolg otthonodba.Jövök máskor is.