2011. március 19., szombat

Tanulom

ismét azt, hogy az erőre vigyázni kell, ami nem könnyű nekem sem, meg talán másoknak sem.

Ahogy abban a bizonyos nagy gépezetben (RM) vizsgáltak, igék jutottak eszembe.

"...mert az igaz Isten vizsgálja meg a szíveket és veséket..."

"... Seregek Ura, igaz bíró, veséknek és szívnek vizsgálója..."

Aztán a százharminckilencedik zsoltárból is jut eszembe néhány vers:
"Uram, megvizsgáltál engem, és ismersz.
Te ismered ülésemet és felkelésemet, messziről érted gondolatomat.
Járásomra és fekvésemre ügyelsz, minden utamat jól tudod.
Mikor még nyelvemen sincs a szó, immár egészen érted azt Uram!
Elől és hátul körülzártál engem, és fölöttem tartod kezedet.
Csodálatos előttem e tudás, magasságos, nem érthetem azt."

1 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

De jo tudni,hogy Isten szemelyesen ismer es foglalkozik velunk.
Ily nagy kivaltsagban van reszunk.
Emberi esszel fel sem foghatjuk.
Mily jo Isten gyermekenek lenni.