2010. december 4., szombat

Ma átvettem

ismét a konyhát a heti kimaradásom után.
Jól esik főzni, enni adni a családomnak.
Szeretni őket látható módon is, tenni, szolgálni formában is...
Eszter is itthon volt míg én távol voltam.
Rövid találkozás után ma délelőtt, csomagolás, újra elválás egy időre megint.
Ja, és ma megint piros rózsát kaptam férjemtől...
Két éjszakát utaztam a héten, menet elaludtam a fáradtság miatt, most igazán örültem, hogy volt késése a vonatnak, mert ha nem akkor Predeálon találom magam.

2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Hiszem,hogy mindenhol jo DE othon a legjobb szereteid koreben.
A konyhad meg egyszeruen csodalatos,es az adventikeszlet nagyon otletes es kulonleges.

Evódia írta...

hű, de gyönyörű konyha :) szép konyhákban élvezettel sütünk-főzünk! tényleg gyönyörű és nagy a rend :)