2010. szeptember 25., szombat

Szombat







Harmatos, friss reggelre ébredtünk. Gyönyörű időt kaptunk az ünneplésre. Nagyon szép volt az egész nap. Sokan voltak zenészek, hallgatók. Megérte a fáradozást. A szervezők kitűnő munkát végeztek. A zenekarok gyakorlása is eredményes volt, ezt a kürtök megszólalásakor mindannyian hallhattuk. Azért elfogult vagyok kicsit, a krasznaiak nagyon szépen fújtak:)) No, azért a nők serénykedése is látható, iható, ehető volt. Ügyesek vagytok, áldjon titeket az Úr!

Majd itthon folytattuk a testvéreinkkel, rokonainkkal a vacsoránál a beszélgetést, ünneplést.

Hála ezért a napért! Megérte!

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jutka én is hallgattam,és láttam is .SZeretem a fúvós zenekart.Kürtszó mellett nőttem fel,apuka szokott kürtölni esténként,vasárnap délbe ...régi szép emlékek.Rózsika

iri írta...

Csodalatos lehetett!

Gogyan Eva írta...

Adjon Szent Istenunk,meg sok ilyen alkalmat szamotokra.
Hogy fujhasatok kurtot a Sion "Kraszna" hegyen az Ur dicsoitesere.Veletek eggyut orulok tiszta szivvel az ilyen csodalatos alkalmaknak.Isten aldjon meg beneteket,a gyulekezettel eggyutt.

EVI írta...

Nagyon áldott nap volt,csak a mennyben lesz szebb.Köszönjük a krasznaiaknak.

Kiss Judit írta...

valóban szép volt.
jó lett volna találkozni, igaz még nem ismerlek.