2010. augusztus 31., kedd

Túl vagyok


az ötszázadik bejegyzésen. Mikor hozzáfogtam írogatni, nem is gondoltam erre.

A tegnap kint voltunk az erdőbe gombászni, Joni is velünk jött, amit később meg is bánt, miután a kullancsot megtalálta testében. Utólag sikerült kiszedni.

Sámuel Gyergyóba ment sószórózni. Adjon az Úr megtérőket a só(Ige)  szórása(továbbadása)  nyomán.

Nagy élmény számomra a lány kör, amikor rajtam a sor, hogy együtt legyek velük. Na, meg a fiatal nők köre is kedves alkalmak csütörtökönként. És remélem a havonkénti nöi körök is azok lesznek, nemcsak nekem, hanem akik részt veszünk ezeken az alkalmakon. 

3 megjegyzés:

iri írta...

Gratulalok!S orvendek hogy szemelyesen is megismerhettelek!

Gogyan Eva írta...

Hat ez nagyszeru.Csak igy tovabb.

mony írta...

En is voltam, meg a tabor elott az erdobe gombaert es en is felszedtem egy kullancsot, de en mar megszoktam mert majaliskor is osszeszedtem 2-ot.
A lanykor szamomra is nagyon alldasos es nagyon epito.nagyon szeretem az ilyen alkalmakat. Remelem a noi alkalmak is ilyen aldasosak lesznek....:)