2010. június 21., hétfő

Vasárnap

Tömény és szomorú nap volt a tegnap. Reggel Sepsibükszádra mentünk. Minden harmadik vasárnap ott van/volt a férjem. Tele volt a gyülekezet, a végén a közös ebéd volt a Szabó család lakásuk alagsorában. Mikor hazajöttünk, már itt gyülekeztek a nők, hogy estére a szeretetvendégséget elkészítsék. Szokatlan volt nekem, mert már nem én szerveztem. Akik itt voltak, mindenkit áthívtam egy kávéra, körbeültük szerény kis asztalunkat. A kávét is poharakból ittuk, mert már a csészék elvannak csomagolva, de mit számított az? olyan finom volt mint máskor a csészéből, talán még jobb is, mert mi együtt voltunk és nekünk ez volt a fontos. Este elköszöntünk itthonról is, hogy mit érzek? nem tudom leírni. A székelyföldi lelkipásztorok közül többen is eljöttek, a feleségek is. Még sokáig beszélgettünk a Novák és a János házaspárral. Eszter nem tudott hazajönni, a vizsgák  miatt.  

Nem tudom mikor fogok még írni, mert sok a tennivaló, meg lehet internetünk sem lesz már. Ha lesz mindkettő, bekukkantok.

Szerda reggel jönnek értünk, felpakolunk és megyünk.

Most miden vázában virág, körülöttünk sok ajándék amit a testvérektől kaptunk és magunkkal viszünk, de a szívünkben kitörölhetetlen emlékek, ajándékok vannak, amiket mind tőletek kaptuk. Áldjon meg titeket az Úr! Hogy ti mennyire tudtok szeretni, ragaszkodni! Örülök annak, hogy Dóci Tiborékat is ilyen szeretettel fogják fogadni, szeretni. 

A beiktatás Krasznán július 11.-én lesz.

4 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Nincs mit hozza fuznom a leirtakhoz mert en is igy erzek.EMLEKETEK SZIVEMBOL KITOROLHETETLEN az elvalas meg nagyon friss es fajo.De az vigasztal,hogy a mi draga Megvaltonk veletek megy es velunk is marad,hat oruljunk neki ti ott ,mi pedig itt.Isten hordozzon eros karjain beneteket es adjon szamotokra istenszereto gyulekezetet.

V. Anna írta...

Biztos, hogy most nem könnyű kedves Jutka nektek...
De nem csak ott van nagy forgalom, hanem itt is az van lelkipásztori lakás körül:)
Ma voltam ott, ugyanis akartam kedveskedni a páromnak és apósomnak kávéval, de amint odaértem egy kicsit meglepődtem mert nem számítottam annyi embere.De a testvérek szeretnék, hogy minden rendbe legyem mire megérkeztek.
Egy kicsit szégyelltem, hogy csak egy termosszal állítottam oda, de végül aki kert , annak jutott:)
Nagyon szép lett minden és nagyon otthonos, úgy gondolom, hogy jól fogjatok erezni magatokat...vagyis remélem:)
Nagy szeretettel várunk titeket!

Siko Margit írta...

En is megkonyesztelek mer ugy jot akaratom ellenere ,kivanom hogy az Ur legyen veletek es a sult halat majd hol eszuk meg nem tudom de remejuk hogy ossze jon ha az Ur is ugy akarja.

Kiss Judit írta...

Együttérzésed, szereteted Éva példás, köszönjük.
Anna, köszi, hogy írtál, jövünk élőben beszélgetünk.
Margitka, 14 plusz 6 év margittai régiséggel mondani merem, hogy amikor Margitta felé visz utatok, betértek hozzánk, ott elfogyaszthatjuk a sült halat!!! meg mi is jövünk még haza Sepsiszentgyörgyre!!!!!!! Jó volt nálatok Bölönbe bár hányszor jártunk.