2010. május 5., szerda

Akkor játszunk kicsit

 
 Iri hívott játékra.

Köszönöm Iri.

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Magamról  keveset, viszont aki olvas az sok mindent tud már rólam.

  1. Család centrikus vagyok.
  2. Nehezebben barátkozom az átlagnál. 
  3. Amit lehet egyszerűsítek,  a feladataimban.
  4. Tanulok.
  5. Szeretek olvasni.
  6. Szeretem a virágokat, a természetet.
  7. Szeretem az Urat.

Akiknek tovább adom:

Györgyinek, Marikának, Editnek, Magdinak, Adinának, Mártának, Máriának.

7 megjegyzés:

OLGA írta...

Nem tudtam,hogz Iri is hivott játékra én is küldtem dijat neked fogad szeretettel!
Megérdemled!

Maresz írta...

Gratulálok a dijhoz! Én is gondoltam rád, amikor megkaptam a dijat. Köszi a 7 ismertető dolgot magadról.

Borzási Márta írta...

Köszi szépen Jutka!
szóval 7 dolgot kell írjak magamról... :) - ha nem lenne ez a blog olyan nyilvános...

iri írta...

En koszonom Jutka!

Király Mária írta...

köszönöm a dijat!!!

Budai Evódia írta...

jó volt nyugtázni, hogy én is így ismerem Jutkát!:)

Gál Edith írta...

Nagyon szépen köszönöm a dijat. Mégha későn is...