2010. március 12., péntek

Mivel

kevés időm van mostanában, Samu sokat segít nekem.
Például a múlt szombaton tésztát sütött.
Teljesen egyedül csinálta, én csak mondtam, hogy mit hogyan.
Almás tésztát sütött. Finom lett.
Vagy ha ideje van, bevásárol, vagy krumplit hámoz.
Apró dolgok, de nekem nagy segítség.
Ma mindketten segítettek.
Együtt mentünk el este bevásárolni, majd együtt sütöttük a diós tallérokat a fiukkal.
Hogy szeretik, főleg ha van valami finom maradék, amit kikaparhatnak, megehetnek!
Mondom én, hogy a fiuk megtanulhatnak házimunkát meg sütés-főzést!!!! Bármit.
És a közösen végzet munka jutalma öröm.

Jonatánnak holnap torna versenye lesz újból, nagyon izgul.
A bukaresti és a marosvásárhelyi csapat is jelen lesz a versenyen.

Ezek a múltkori képek, sajnos nem a legjobbak, mert csak távolról lehetett képet készíteni.

Ma este én is (a család már megnézte) belenéztem a fúvós találkozóba, ismerkedem a jövőmmel.
Szép volt. Szervezett.

Nincsenek megjegyzések: