2010. február 27., szombat

Tavaszodik

nálunk. Annyira kellemes a nap sugara meg a pluszok.
Ilyenkor én mindig megfázok, mint most is, csorog az orrom, tüsszögök stb.
Ma délután női délutánunk lesz Csernátonba.
Isten jelenlétéért, áldásáért imádkozom.
A héten is sok kedves vendégünk volt.
Egy beteg hölgyet is injekcióztam tíz napig, akivel sokat beszélgettem.
Itthon is volt egy női kézimunka délutánunk, gyönyörű dolgokat alkottak a nők.
Nagyon sok apró öröm, kedvesség ami beleférhet egy hétbe, mind mind ajándék.

És ami nem volt annyira jó: egy kis korrekciós fog műtét.
Túl vagyok rajta, jöhet a következő lépés, addig is óvatosan a mosollyal!
Hát egy áldott és szép napot kívánok mindenkinek.

2 megjegyzés:

Gogyan Eva írta...

Lelekben veletek vagyok es kerem Isten aldasat erre a kulonos noi alkalomra.

Siko Margit írta...

Gyogyulast es gondoltam ratok a mai delutanra ,sajnos nem sikerult ot lenni.