2010. február 21., vasárnap

Nagy élmény

mindig amikor kis családunk együtt van.
Főleg, ha valakinek egy lánya van ... és néhány órát vele lehet, nem csak jó, hanem áldás.
Egy néhány napos epe krízis után vagyok, nem volt kellemes.
Mivel a két nagyobb februári, tegnap ünnepelt a család szerényen, persze a torta nem maradt el.
Kettőt készítettem, egyet az ifiknek, egyet a családnak, meg akik betérnek hozzánk azoknak is jut.
A héten sütöttem leveles hájast is, már nagyon régen nem sütöttem ilyet, jól sikerült.
A délelőtti Ige morzsám: Isten mindig kellő időben gondoskodik gyermekeiről, rólam is, hála érte.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves Jutka!Átérzem az epe görcsel kapcsolatos rosszul létedet, én is átéltem egy hete kb.Azt hittem a sebészetre vezet egyenes út, és még ráadásul a kicsi sem aludt azon éjjel és reggel 5-kor indultam vizsgázni a főiskolára.Na ennyi elég azt hiszem egyszerre, de az Úr átsegített mindenen...
Hájas...küldjél!
Bárcsak én is ilyen jól tudnék együtt lenni a 16 éves lányommal...Kamasz és nagyon nehéz.
Puszi Tóth Irénke Miskolc

Kiss Judit írta...

ügyes vagy ilyen állapotban is tudtál vizsgázni.
nem sokáig lesz 16 éves a lányod, addig is türelem és sok-sok szeretet. ez a két gyógyszer van erre a korra. jó, hogy a kamasz kor nem tart sokáig, meglátod milyen szép idők következnek. legyen így.