2010. január 13., szerda

A tegnap

reggel olvastuk, hogy "erőtlenségeinket hordozza".
Csodálom Isten Ige időzítését.
Minden szépen rendbe ment a tegnap is.
De amikor a Joni hazajött az iskolából, nagy fejfájással meg hányingerrel, tudtam, hogy itt megint egy epekrízis van láthatáron.
Nem tévedtem, mert hamar kiderült/kiborult a reggeli meg ebéd is.
Ilyenkor annyira fáj a feje, hogy még én is megkönnyezem.
Ebben a fájó állapotban kértük az Urat, hogy ezt az erőtlenséget, betegséget is hordozza.
Egy hosszabb alvás után már képes volt tanulni is.

4 megjegyzés:

Siko Margit írta...

Gyogyulast kivanok(en is tudom sajnos milyen mer havonta elo fordul nekem is)

iri írta...

Eloszor is BOLDOG UJET!Az iden meg nem jartam erre.Gyogyulast fiadnak.

iri írta...

Bocsanat elirtam.UJ EVET!

Kiss Judit írta...

köszönjük, jobban van, hála érte.