2010. január 8., péntek

Nem ismeretlen már

nekem a fogorvosi rendelő!
Sem az a különleges szék, amibe ha beleülünk, csak emel fel a megfelelő magasságba.
Na nem ezért járok oda, hogy mindannyiszor kipróbáljam a szék kényelmét!
Ma reggel is oda igyekeztem bátran, hiszen olyan hamar visszaragasszák a megmozdult koronát, amit észre sem veszek.
Gyökér(szemfog gyökér) húzás lett a szomorú valóság, ami nem zsibbadt el.
Most gondolkodnom kell, hogyan tovább, mert pótolni kell, két választásom van, egy jó és egy kevésbé jó.
Tudott dolog, hogy a jó az nagyon drága.(Kiszámoltam kb. 28 havi fizetés, itt szóba sem jöhetne kaja, rezsi, ruha, cipő, szóval semmi más)

Itt jut eszembe egy mondás, amit már nagyon régen hallottam.
Amikor egy fiú nősülni akar, vegye jól szemügyre a lány fogait.
Hogy miért? Azt a férjem megtudná mondani, hogy mennyit költöttünk már a fogamra, mindegyik szülés után új fogsor, sajnos nem luxusból.
Aztán, hogy lássak, az sem olcsó mulatság, még jó, hogy részletre fizethettem a szemüveget is.

Jó együtt lenni minden este a gyülekezettel és imádkozni a kért témákért, és azonkívül is.

A gyerekek szépen visszarázódtak a tanulásba.
Egyik nap tél van a másik nap már tavasz.
Most éppen köd van.
Mennyi öröm!


Nincsenek megjegyzések: