2009. december 16., szerda

Nem kapcsolt be

ma a gőzélvonó több felszólításra sem. Pedig az nagy baj.
A férjem segítségemre sietett, hogy megjavítsa.
Darabjaira szedte, hogy megtalálja a baj okát.
Egyúttal a kiszedett alkatrészeket, a láthatatlanokat is megtakarítottam.
Hát macerás egy dolog a takarítása.
Néhány éve rájöttem egy kísérletezés során, hogy a Triumf a legjobb és leggyorsabb gyógyszer a beszippantott olaj és zsír gőz eltávolítására.
Volt, hogy mire végeztem egy sor bőr
bánta meg az ujjaimon.
Most védő kesztyűvel dolgoztam.

Megérkezett hozzánk is a tél, különösen Jonatán örül a hónak.

1 megjegyzés:

Johanna írta...

itt meg mosogatni is kesztyuvel mosogatnak (nem butasag, irja a mosogato szeren, hogy borgyogyaszatilag ellenorizett, de csak van benne vegyi anyag)nem beszelve a takaritasrol,en is van, hogy elfelejtem folhuzni a gumikesztyut, de jo vigyazni. Kivanok tovabbi jo hetet Isten aldasaval.