2009. december 13., vasárnap

Haza jöttem

Szilágyföldön voltam, pontosabban Ballán.
A Nőszövetség évvégi tanácskozásán, ahol
éreztük Isten áldását.
Sok ismerőssel találkoztam.
Olyanokkal akik rendszeresen olvasnak.
Volt aki megkérdezte, hogy a szilágysági gyerek tanítók alkalmára jöttem Kraszna kapcsán?
Nem dehogy, az még odébb van.
Még nem vagyok Krasznai, viszont leszek. Egy időre.

Tudom sokan várjátok beszámolómat Krasznával kapcsolatosan...
Hiszem, hogy az Úr megfog erősíteni idejében, alkalmassá fog tenni, elvégzi bennem amit még kell. Ezért imádkozom.

Kevesen utaztak menet és jövet is a vonaton, ezért kihasználtam az időt.
Amikor utazom, viszek magammal olvasnivalót.
Majdnem sikerült a Karácsonyra ajándékba kapott könyvet (A viskó) végig olvasni, a többi időt pedig pihenésre szántam, hogy vasárnap/ma is éber legyek azért.

Köszöntöm új olvasóimat.

2 megjegyzés:

iri írta...

A visko? Mar nalunk is kaphato ,vagy magyarbol vetted?

Névtelen írta...

nem vettem, kaptam ajándékba.
jutka.