2009. november 28., szombat

Eltelt egy hét

megint. Mintha kergetnék egymást a napok.
Tavaszi szép idő volt a héten.
Ma Hargitán voltunk a Székelyföldi gyerek tanítók találkozóján.
Számomra nagyon kedves alkalom volt látni egymást, hallgatni a beszámolókat.
A Székelyföldi gyülekezetekben kevesebb a gyermek, de nagyon sok helyen van gyermek foglalkozás.
Ügyes, lelkes tanítók/pedagógusok végzik ezt a szolgálatot.
Tegye áldássá az Úr a gyermekek között végzett munkát.

Haza érkezve hozzá fogtam a holnapi ebéd elkészítéséhez, már megfőtt a leves, a töltött káposzta.
Először készítettem tiramisut, kíváncsi vagyok milyen lesz.
Elkészítettem a gyülekezetbe az adventi koszorút, és megvettem az adventi(mikulás)virágot is.
Meglepetésként a gyerekeknek is a vasárnapi iskolába készítettem egy adventi koszorút, hogy ki gyújtja meg az első gyertyát, még nem tudom.

Legyünk készek az Úr eljövetelére, Ő megígérte, hamar visszajön!

Nincsenek megjegyzések: