2009. szeptember 4., péntek

Nagyon

sok minden történt a héten.

Hétfőn este az Őrkőn voltam a roma gyerekeknél, kedden este tini óra, szerdán imaalkalom, csütörtökön bibliaóra, ma délután pedig kinti munkát végeztem a kertben meg az udvaron.

Üvegbe, dunsztba, fagyasztóba került a héten  bab, tök, uborka, rebarbara, paradicsom, stb. 

Most pedig lekvárt főzök (körte és rebarbara fahéjjal). 

Rájöttem, ha inox fazékba főzöm a lekvárt, nem kell állandóan kavargatni, nem ragad le!

Mert dupla az alja. Ez nagyszerű!

Hogynem jöttem hamarabb rá!


4 megjegyzés:

Györgyi írta...

Minden elismerésem a tied:))

Gyöngyi írta...

Hát igen, az Úr áldása bőséges mindazokon akik félik Őt. Szorgos kezezek...és most hirtelen a Példab. 31-ik rész jutott eszembe...A derék asszony.Legyen áldott kezed munkája, Isten jutalmazzon gazdagon.

Kiss Judit írta...

Köszönöm Gyöngyi, de csak a dolgom végzem.
Öröm, hogy megtudom csinálni, sajnos nem volt ez mindig így!
Amúgy mindegyikőnknek jó példa az említett igerész.

Gyöngyi írta...

Benned édesanyámat látom :) Ő is mivel otthon volt, mindig valamivel meglepett, és olyan jó volt hogy mindig számíthattam rá mert közelben volt...Most is felhívom ha valamiben nem vagyok elég biztos és kérdezgetek tőle :)
Én is nagyon szeretek sütni-főzni, csak sajnos a munkahelyem sokszor annyira kifáraszt hogy alig várom hogy leüljek. Álló munkát végzek és sokat kellene pihentessem lábaim, de a család az első.
Amúgy annak örülök hogy van mit és miből eltenni dolgokat az üvegekbe :))