2009. augusztus 29., szombat

Zakuszka

-babos -

-padlizsános(vinettás)-

készítés volt tegnap Kissék.
Jó sok padlizsánt és gogost vásároltunk, a hagyma és a paradicsom megtermett a kertben.
Férjem segítségével a tegnap lesütöttük az egészet, közben takarítottam is, hogy ne hozzunk haza szemetet, itthon Eszter is segített, hogy elkészüljön hamar a finom zakuszka.
Hogy hány üveggel lett? három jegyű számmal kellene leírjam, ha az üvegek számát írnám!!!)))
Jó sok lett padlizsános(vinettás) is és babos is.

Holnap bemerítés lesz Csernátonban.
A férjem bemerítő ruháját is elkészítettem holnapra.
Legyen az Úr áldása a bemerítési ünnepen!

1 megjegyzés:

Gyöngyi írta...

Ahogy láttam a képen a zakuszkát, hát eszembe jutott hogy valamikor én is mennyit kavargattam otthon a 15 literes fazékba...és milyen fonom volt. Itt is kezdik már ismerni, sőt már a padlizsánt is. Nekünk nincs tv.-k de már mások mondták hogy a tv-be többször ismertették ezeket a finomságokat. Az Úr tartsa meg nektek, és szolgáljon egészségetekre.