2009. május 3., vasárnap

Anyáknapja


van ma.
Gyerek sereg köszönti mindenhol ma az édesanyákat.
Egy szál virág, egy jó szó, ígéret engedelmességre, odafigyelésre.
Hála és köszönet az életért, a gondviselésért, mindenért.

A virággal, ígérettel együtt elfogadni a gyereket is feltétel nélkül.
De abban a tudatban, felelősséggel, hogy Isten nekünk adta, ránk bízta, hogy neveljük őket.
Nem magunknak.
Az Úrnak.
Meg valaki másnak.

Én is köszönöm, hogy engem is vállalt az édesanyám ötödik gyerekként.
Abban a korban, amit arany kornak is nevezünk mi néha.
No, aranyat nem kaptam, de aranynál is értékesebb, ami nekem van, amit kaptam.
Élet, örökélet, család.
Meg még nagyon sok minden.
Mindent köszönök.

Köszöntök minden édesanyát:
kedves nővéreim, húgom, sógornőim, barátnőim és az olvasókat is határok nélkül.

plusz egy Ige:
"... tégy bölccsé engem a te igéd szerint." Zsolt.119, 169/b

2 megjegyzés:

iri írta...

Legy te is aldott

Siko Margit írta...

Koszonyuk ,legyen ugy amen